Ik heb er zin in! - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van René - WaarBenJij.nu Ik heb er zin in! - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van René - WaarBenJij.nu

Ik heb er zin in!

Blijf op de hoogte en volg René

28 December 2012 | Nederland, Apeldoorn

Over 10 dagen vlieg ik naar een continent waar ik niemand ken en ook geen idee heb hoe ik van Buenos Aires naar Quito zal komen.

Dus ja.. je kan je wel voorstellen dat ik daar veel zin in heb! :)

  • 28 December 2012 - 08:23

    L=:

    Ik kan me voorstellen dat je er veel zin in hebt. Wat een avontuur ook! Ga vooral heel erg genieten, dan genieten wij met zijn allen via dit blog een beetje met je mee, xx

  • 28 December 2012 - 15:25

    Tom:

    Leuk en spannend René! Ik ben benieuwd naar je avonturen straks ;)

  • 28 December 2012 - 16:03

    Gemma:

    He Rene!
    Leuk dat je een blog gaat bijhouden! Heel veel succes nog met de voorbereidingen! xx Gem

  • 28 December 2012 - 16:46

    Leroi Ik Herhaal: Le Roi !:

    Goed idee en het spaart een paar postzegels uit: laat maar komen die verhalen en foto's !
    Succes met de laatste loodjes.

  • 28 December 2012 - 23:08

    Gerard Beltman:

    Wat een vooruitzicht en ook heel moedig jouw onderneming. Veel voorpret!

  • 04 Januari 2013 - 11:39

    Marjon Werink:

    Ha Rene, heel veel succes, plezier, ontspanning en laat je vooral verrassen door al het moois van dat continent aan de andere kant van de wereld. Un bon ana nuevo is voor jou zeker op z'n plaats. Tot ziens!

  • 05 Januari 2013 - 18:23

    Martijn Buitenhuis:

    Hoi René,
    Ik vind het heel stoer dat je deze uitdaging aan gaat. Dit wordt een hele mooie ervaring. Geniet van de natuur, cultuur, oudheden enzevoort. Heel veel plezier! Ik ga je volgen.

  • 07 Januari 2013 - 11:58

    Fred Kuijpers:

    Nou, nog even en dan gaat het beginnen!!!!
    In ieder geval vast een hele goede eerste vlucht gewenst !!

    Groetjes van Fred, Timia, Danique & Bart !

  • 08 Januari 2013 - 21:10

    Leroi Ik Herhaal Le Roi:

    Is u al aan de andere kant van de plas? Hasta la pasta, bagage door de douane gekregen? Voor wat betreft je interesses: AGOVV is vandaag failliet verklaard, tijd voor een stadionoptreden van Agano?....

  • 22 Januari 2013 - 14:31

    Tom:

    Waar ben jij nu?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

René

Actief sinds 25 Dec. 2012
Verslag gelezen: 538
Totaal aantal bezoekers 15863

Voorgaande reizen:

02 December 2014 - 06 Juni 2015

Argentinië

07 Januari 2013 - 24 April 2013

Zuid-Amerika

Landen bezocht: