Ready, set, GO! - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van René - WaarBenJij.nu Ready, set, GO! - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van René - WaarBenJij.nu

Ready, set, GO!

Blijf op de hoogte en volg René

02 December 2014 | Nederland, Apeldoorn

Vind je het leuk om af en toe iets te lezen over de dingen die ik meemaak in Argentinië? Dan kun je je linksonder aanmelden voor de mailinglijst.

Na vele voorbereidingen is het zo ver. Ik sta in de startblokken om voor een tijdje naar Argentinië te gaan. Daar staat een heel leuk meisje op mij te wachten!

In februari 2013 heb ik Mely in het noorden van Argentinië ontmoet. We waren allebei alleen aan het reizen en omdat er wel een soort van click was, hebben we een weekje met elkaar opgetrokken. Destijds had ik ook een foto van ons geplaatst in mijn blog. Als je wilt kun je die hier nog eens bekijken: http://rene.waarbenjij.nu/reisverslag/4470499/nieuwe-lift

Nu zijn we 1 jaar en 10 maanden verder en gaan we samenwonen in het tuinhuisje van haar ouders. Wie had dat gedacht?! Ik in ieder geval niet...

Afijn, zometeen ga ik met een directe trein naar Schiphol en daar neem ik een directe vlucht naar Buenos Aires. Vanaf het vliegveld pakken we direct de auto en rijden we direct naar haar huis in het pittoreske wijkje Carapachay. Het uitzicht zie je op de bijgevoegde foto.

Via dit blog wil ik jullie op de hoogte houden over hoe het met ons gaat. Voel je vrij om reacties te plaatsen want dat vinden wij altijd heel leuk om te lezen.

Ik ga jullie missen.

  • 02 December 2014 - 14:00

    Le Roi:

    Succes, goede reis en veel groeten aan Mely. Have fun 'n sun

  • 02 December 2014 - 14:22

    Toni:

    Whoop whoop! Daar gaat ie dan!
    Die zien we nooit meer terug ;-)
    Have fun!

  • 02 December 2014 - 14:38

    Christine En Teet:

    Zoals gezegd - we wensen je kracht en liefde!

  • 02 December 2014 - 15:28

    Kees Boogaard :

    Tja, Renéke, daar ga je dan weer. Uiteraard gunnen we je van harte de geweldige tijd die jou te wachten staat, maar het is met enigszins gemengde gevoelens: ik zal de praatjes 'over de schutting', kortom het directe contact, missen. Maar ik volg je belevenissen graag digitaal, en: es gibt bestimmt ein Wiedersehen, hier of daar of waar dan ook! Hals- und Beinbruch, lieber Freund!

  • 02 December 2014 - 16:37

    Nelleke:

    Hoi René, ik wens je heel plezier, geluk en geniet van alles! Ik ben erg benieuwd naar je verhalen! Dikke kus en goede reis! Nelleke

  • 02 December 2014 - 19:03

    Harriët:

    Nogmaals goede reis. Fijn dat je weer een blog bent gestart. Groetjes, vast ook van Henk, Harriët

  • 02 December 2014 - 19:31

    Wendy:

    Ook via hier wens ik je een goede reis en heel veel plezier!!
    Jurre gaat je zeker missen..;)
    Enne niet die zon vergeten te sturen..;)

    Have fun!

    Groetjes
    Wendy

  • 02 December 2014 - 21:42

    Gerard:

    Hele goede reis Rene en ik wens je geweldige ervaringen toe en heel veel liefde met je geliefde Mely!

  • 03 December 2014 - 13:46

    Alejandro:

    Ik wens je daar in het bijzijn van je meisje een waanzinnige tijd en zie je wel weer in Nederland mocht je het hier gaan missen.

    Groeten,

    Alejandro

  • 03 December 2014 - 19:13

    Tom:

    Ha René! Een hele goede reis gewenst. Veel plezier en hopelijk maak je weer zulke mooie dingen mee als de vorige keer. Groetjes aan Mely.

    Groetjes, Tom

  • 05 December 2014 - 12:47

    Hans:

    Veel geluk, plezier en succes daar!
    Ik verheug me - net als de vorige keer - weer op jouw berichtjes!
    Groetjes,
    Hans

  • 06 December 2014 - 11:45

    Monica:

    hallo René, Ben en ik wensen je een hele mooie tijd daar, samen met Mely. We zijn benieuwd naar je verhalen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

René

Actief sinds 25 Dec. 2012
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 15865

Voorgaande reizen:

02 December 2014 - 06 Juni 2015

Argentinië

07 Januari 2013 - 24 April 2013

Zuid-Amerika

Landen bezocht: