Half jaar - Reisverslag uit Carapachay, Argentinië van René - WaarBenJij.nu Half jaar - Reisverslag uit Carapachay, Argentinië van René - WaarBenJij.nu

Half jaar

Blijf op de hoogte en volg René

02 Juni 2015 | Argentinië, Carapachay

Hoi hoi!

Tijdens het lezen een muziekje luisteren? Dit is een hitje die het goed doet in de Argentijnse discotheken http://www.youtube.com/watch?v=4D1Yg4nWhvQ

Laat ik eens openen met een belangrijk bericht: de terugvlucht staat geboekt!

Sommigen van jullie had ik het al verteld, maar nu mag iedereen het weten. De terugvlucht had ik in eerste instantie op 6 juni gezet maar dat bleek, zoals ik eerder al schreef, niet genoeg te zijn. Gelukkig had ik een ticket gekocht met een flexibele einddatum dus die mocht ik tegen betaling veranderen.

Maar wanneer vlieg je dan terug??! Ik rek dat soort details altijd een beetje he? Zo ken je me waarschijnlijk ook, al hangt het meestal ook wel af van het onderwerp. Maar goed, in dit geval is het niet nodig om hier nog meer woorden aan vuil te maken. Ik heb een directe vlucht met KLM op dertig november en zal op één december weer voet op Nederlandse bodem zetten! Koud! Maar met een warm ontvangst ^^

Ik zit nu al een half jaar in Argentinië en eerlijk gezegd mis ik het wel in Nederland. Het is jammer genoeg niet gemakkelijk om 'even' op en neer te vliegen. Als je hier trouwens wilt langs komen ben je welkom! Ongeveer een maandje geleden was een buurjongen bij ons op bezoek geweest en hebben we een paar dagen met hem doorgebracht. Was heel gezellig!

Zou graag iedereen weer willen zien en spreken! Maar ook 'de kleine dingen' zoals een stukje fietsen, een goed kopje koffie drinken, stukje lopen in 't bos en lekker op de bank liggen met de poezen. Het duurt nog wel even maar ik mis het eigenlijk wel.

Rond de tijd dat ik terug vlieg naar Nederland, zal Mely klaar zijn met haar studie. De exacte einddatum van haar laatste examen is nog niet bekend, maar ze zal ook niet direct daarna naar Nederland vliegen. Ze wil na haar studie nog even in Argentinië blijven om het jaar af te sluiten met haar vrienden en familie en dat begrijp ik goed. Tevens is het dan heerlijk zomerweer! Maar het idee is dat we nu hebben is dat ze dan in de loop van januari ook naar Nederland komt.

Tot slot:
- Heb nog geen gitaarlessen genomen
- M'n Argentijnse identiteitsbewijs is nog steeds niet klaar
- Dank voor jullie reacties op m'n vorige blog

Groetjes!

  • 02 Juni 2015 - 10:19

    Astrid:

    Nog 180 nachtjes slapen........................ ;)


  • 02 Juni 2015 - 16:43

    Buurman Kees:

    Hallo Renéke,
    Het is een fijn vooruitzicht, om je over een half jaartje weer welkom thuis te kunnen heten! Het is hier dan niet echt het jaargetijde voor praatjes over de schutting, maar binnen is het warm en ook gezellig! Nu eerst nog een half jaar om in het boeiende Argentinië je sporen uit te zetten, en dat zonder identiteit... Ken jezelf, zou ik zeggen, en jou kennende kan ik zeggen, dat je dan hooguit in één sloot tegelijk loopt. Mij bekruipt een donkerbruin vermoeden, dat de voorlaatste zin weer een boeiende vertaaluitdaging vormt. In gepeinzen verzonken groet ik jullie zeer.

  • 02 Juni 2015 - 18:10

    Ingrid:

    Wat gezellig dat jullie over een paar maanden allebei weer in NL zijn!
    Maak er nog een aantal gezellige maanden van, nog genoeg tijd over voor de gitaarlessen ;)
    Liefs Ink

  • 02 Juni 2015 - 21:46

    Samuel:

    Amigo!
    leuk om dit weer te lezen, en ik kijk er naar uit weer samen biertjes te drinken, feestjes te bezoeken, verhalen uit te wisselen etc....! ben erg benieuwd naar al je avonturen.
    Hier gaat het ook goed, ben inmiddels met m'n 2e webshop bezig op het gebied van domotica, erg leuk. daarnaast leer ik van tom nu kite-surfen en willen we in oktober naar mauritius gaan om mijn nichtje te bezoeken en te kite-surfen (eilandje naast afrika, check maar op google maps ;) ik denk dat jij kite-surfen ook wel gaaf zou vinden! ook is tom weer vollop boekingen aan het ontvangen voor Tomboard, hij adverteert nu ook redelijk veel en dat werpt z'n vruchten af. ik ga m hier ook bij helpen.
    snel weer keertje skypen ouwe!
    cheers en groetjes aan Mely

  • 03 Juni 2015 - 00:39

    Ellis:

    Nou wat zou ik uit mijn dak gaan, in de Argentijnse Discotheken... echt wat voor mij.. Van die hit raak ik echt in extase.. NOT! :-) Maar leuk, dat jullie straks weer samen op mijn verjaardag kunnen komen.. :-) Dan wel 's middags.. graag.. We gaan namelijk altijd jammen en dan kan jij je net aangeleerde kunsten laten horen... <[:o)

  • 03 Juni 2015 - 19:17

    Fred Kuijpers:

    Hé René & Mely,

    Ik had het van Astrid al gehoord wanneer je ongeveer thuiskwam, maar leuk om weer een berichtje van je te zien (Ze was vorige week even langsgekomen). Nou, geniet nog maar even van het halfjaartje daar. Hier begint het eindelijk wat beter weer te worden (zeggen ze :-) ).

    Groetjes daar en tot december :-) Of eerder als je nog eens een berichtje schrijft.

    Liefs Fred & Timia

  • 08 Juni 2015 - 07:57

    Wendy En Jurre:

    Hey René,

    Vertelde Jurre dat je weer naar nederland komt.. O das vet zei hij..;-)
    Het zou fijn zijn om waar je bent het beste van elk land om je heen te hebben, helaas werkt dat niet zo he?!

    Jurre gaat nu produceerlessen nemen.. Weet je al of je ook weer les ga geven?

    Nou geniet nog even van het mooie weer daar en van je vriendin en alle leuke dingen! Gaan je vast weer zien als je terug bent!

    Groetjes
    Jurre en Wendy

  • 10 Juni 2015 - 12:51

    Tim:

    Jeeeeeeh! nog 5 maanden dus! Bevalt het nog goed op het werk? Aan de foto's te zien wel! Misschien kan je wel bij hun door in Nederland, anders kan je altijd les komen geven :)

    Groetjes!!!!

  • 16 September 2015 - 15:00

    Alejandro:

    Leuk dat je weer eens deze kant op komt. Als je het leuk vind kunnen we een welkomst drankje doen. Hier is niet veel veranderd alleen dat Flavour niet meer Flavour is en iedereen weg is daar inclusief Dildar :S Hopelijk hoor ik van je. C

  • 16 September 2015 - 15:02

    Alejandro:

    Ik wou nog als laatste zeggen Ciao Amigo hasta pronto maar drukte te snel op tab en reactie plaatsen :)

  • 22 September 2015 - 18:42

    René:

    Hoop veranderd daar dus, we gaan t binnenkort eens bekijken! Nos vemos pronto!
    Adios Alejandro!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

René

Actief sinds 25 Dec. 2012
Verslag gelezen: 504
Totaal aantal bezoekers 15806

Voorgaande reizen:

02 December 2014 - 06 Juni 2015

Argentinië

07 Januari 2013 - 24 April 2013

Zuid-Amerika

Landen bezocht: