Stabiel en estable - Reisverslag uit Carapachay, Argentinië van René - WaarBenJij.nu Stabiel en estable - Reisverslag uit Carapachay, Argentinië van René - WaarBenJij.nu

Stabiel en estable

Blijf op de hoogte en volg René

22 December 2014 | Argentinië, Carapachay

Goeeeeeeeedemiddag!

Over het baantje bij Teufel heb ik helaas nog geen nieuws. Ik wacht nog even af en ondertussen zoek ik actief door naar andere mogelijkheden.

Eigenlijk wil ik zelf ook mogelijkheden tot werk creëren. Zo ben ik afgelopen week naar het centrum van Buenos Aires gegaan om flyers uit te delen in hostels. Het lijkt mij namelijk wel leuk om privélessen Spaans te geven. Via analoge marketing en een website hoop ik de markt te kunnen bereiken. Link: http://learnspanishinbuenosaires.weebly.com

Morgen heb ik een nieuw sollicitatiegesprek bij een multinational in de medische industrie. Weer een extra kans, ben benieuwd wat ik daar zou kunnen doen!

Privé gezien gaat alles goed. Ik ben al bijna weer gewend aan het leven hier.

3 opmerkelijkheden:
- De overheid en hun dienstverlening is zeer slecht
- Afspraken worden bijna altijd last-minute gewijzigd
- Men drinkt bier uit frisdrankglazen

3 dikke pluspunten:
- Argentijnen zijn heel sociaal, emotioneel en hartelijk
- Veel vers en sappig fruit
- Lekker zonnetje en warm weer

Eind.

  • 22 December 2014 - 22:47

    Jan-Willie:

    Klinkt goed! Geniet ervan en misschien toch maar ambtenaar worden! ;)
    Valt nog genoeg te verbeteren hoor ik!

    Succes met die job vinden.

    Eind.

    ;)

  • 22 December 2014 - 23:43

    Harriët:

    Het lijkt me dat je een belangrijk pluspunt vergeet...
    Groetjes aan Mely ;-)

  • 23 December 2014 - 11:52

    Buurman Kees:

    Hallo Renéke,
    Het lijkt me inderdaad een goede keuze om privélessen Spaans te geven en niet Duits ;-P
    Alvast een fijne Kerst gewenst samen met je lieve Mely en familie en: einen guten Rutsch ins Neue Jahr!

  • 23 December 2014 - 23:24

    Ellis:

    Whoehahahaha... analoge marketing... :-) Roekoe roekoe!!! Echt weer iets voor jou.. om dat zo te omschrijven... Ik zou ipv een website een stadsomroeper met een perkamentje de straat op sturen.. :-) Ben benieuwd wat er uit je laatste gesprek is gekomen..

  • 27 December 2014 - 22:27

    Wendy:

    Hey René,

    Dat zonnetje is ook wel erg aanlokkelijk..! Maakt een hoop goed..!
    Hoop dat je snel een baan vind! Al mist Jurre je nog steeds.. Al 4 weken geen les gehad... Zegt hij..

    Geniet van elkaar en fijne jaarwisseling alvast!

    Groetjes
    Wendy,Jurre en Marc

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

René

Actief sinds 25 Dec. 2012
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 15802

Voorgaande reizen:

02 December 2014 - 06 Juni 2015

Argentinië

07 Januari 2013 - 24 April 2013

Zuid-Amerika

Landen bezocht: